teisipäev, 18. oktoober 2011

Õppepäev kaevandusmuuseumis.

Meie õppepäev toimus Kohtla-Nõmmel. Külastasime kaevandus-muuseumit. Minule meeldis see päev kuna see oli põnev. Ainuke asi, mis mulle ei meeldinud sellel reisil oli bussisõit, kuna see oli liiga pikk.
Niisiis meie õppepäev toimus kaevanduses ning ma ootasin seda väga, sest polnud kunagi kaevanduses käinud. Kohale jõudsime siis natuke ringutasime ning asusime muusemi juurde kus kuulasime giidi juttu. Ta rääkis mida saab teha põlevkivist ja kõiki aineid, mis on keemilisuse tabelis.
Seejärel panime soojemad tööriided selga ning asusime kaevandust vallutama. Kaevandus oli hästi valgustatud, siiski said mõned lambid kaasa mida kaasas vedada, kasu nendest polnud. Giid rääkis, vanasti oli
kaevuritel ministri palk kuna töö oli nii raske. Enne kui kaevandusest väljusime sõitsime rongiga, mida tahaks veel teha, aga kõndima pidi liiga palju, lisaks oli natuke külm ka.
Pärast ringreisi läksime bussi ja meile jagati söök kätte, mille sõime ära. Pärast seda hakkasime tegasi tulema. Tagasi tundus sõit veel pikem