esmaspäev, 17. oktoober 2011

Karulas

Ma sain teada, et Karula rahvuspark asub Valga- ja Võrumaal ning on loodud Eestile iseloomuliku looduse hoidmiseks, säästliku eluviisi ja Lõuna-Eesti maakultuuri taaselustamiseks. Karula kõrgustik kujutab 5-8 km laiust küngaste vööndit ning jääpankade sulamisnõgusid näeb Koobassaare ümbruses ja Ähijärve põhjakaldal. Mulle jäi meelde, et pinnavorm on isegi see, kui ma astun või tallan maapinda. Jäi ka see torni nimi meelde, see oli Konnumäe vaatetorn, aga selle kõrgust ma kahjuks ei mäleta. Sellest õppereisist üldse meeldis mulle seal vaatetornis olemine ja Tamme-Lauri tamm, see oligi kõige huvitavam, sest ma nägin seda esimest korda. Mulle ei meeldinud see, et me sõitsime 2,5 h ja see bussisõit oli nii igav ja mõttetu. Me oleksime võinud kuhugile lähemale minna ja vaadata teisi künkaid. See oli ka suhteliselt ebahuvitav, et pidime minema üle põllu, aga seal oli just traktor, mis vedas sinna sõnnikut ja pidime sealt läbi minema. Minu arust oli see ka suhteliselt ebamugav, et giid ja teised liikusid kiiresti ja selle giidi jutust ma ei saanud midagi aru.
Edita 9b VG

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar