kolmapäev, 19. oktoober 2011

Karula Rahvuspargis õppereisil

Käisime koos Vändra kooli 9. klassi õpilastega Karula rahvuspargis. Me kõndisime Ähijärve matkarajal alguses järve ääres ja pärast läksime metsa. Me nägime seal palju ilusat. Me kõndisime mööda metsarada. Vahel soos vahel järve ääres ja vahel metsas. Ma õppisin palju uut. Näiteks ma õppisin, kuidas need mäed sinna tekkisid. Teada sain, et seal olid kunagi suured jäämäekamakad. Mulle meeldis väga jalutada seal metsas ringi, kuna seal oli nii ilus loodus. Väga huvitav oli see Ähijärve torn, kuhu ma ei saanud tippu ronida, kuna seal oli palju rahvast tipus. Mina läheks sinna ka ööbima, kui kusagile Lõuna-Eestisse tahaks minna. Ja käisime ka suure tamme juures. Mina arvan, et see on väga ilus koht ja arvan ka, et see reis oli mulle kasulik. Bussis ei meeldinud, ega ei olnud eriti mugav olla, kuna seal oli kitsas. Tamme ümber ei mahtunud enam 8 inimest vaid 7 järelikult oleme meie vahepeal suuremaks kasvanud.
Kert 9. kl JP

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar