neljapäev, 16. september 2010

Päev limnoloogiajaamas

See päev oli väga huvitav, sest ma sain esimest korda elus purjekaga sõita. Nägin palju putukaid, mis võeti tiigist välja ja vaatasin akvaariumides ujuvaid Eesti kalu. Kogu vaade oli väga ilus. Sain teada väga huvitavaid kala nimesid, nt tint, karpkala ja kiisk. Oli väga tore õppeekskursioon.
Laura VG 8.b klassist

Käisin esimest korda Võrtsjärvel sõitmas. Purjeka nimi oli "Paula" ja tema mast oli 15 m kõrge. Mulle meeldisid kalamehest kapteni jutud. Sain teada, et kokresid on kaks liiki: hõbekoger ja kuldkoger. See reis oli päris huvitav, eriti selgrootute mudast püüdmine ja nende uurimine.
Sander VG 8.b klass

Esimesena käisime me mingis mudatiigis. Tiik oli natuke sogase ja haiseva veega, aga seal oli väga huvitav, sest seal oli nii palju igasuguseid putukate vastseid ja konnasid. Teisena me käisime kalu vaatamas. Info, et haug ja ahven on Eestis kaks levinumat kalaliiki oli mulle juba teada, aga uusi huvitavaid fakte oli ka küllaga. Seejärel käisime Võrtsjärvel purjekaga sõitmas, see oli väga lahe, sest purjetasin ma esimest korda elus. Sain teada, et Võrtsjärv polegi nii sügav ja suur kui ma arvasin, laius vaid 15,2 km ja pikkus 35 km.
Mirjam VG 8.b klassist

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar