neljapäev, 23. september 2010

Käisime Soomaal

Soomaal oli väga lõbus. Ma püüdsin seal putukaid. Putukaid oli ka hea vaadata. Veel vaatasime loodusfilmi ja jalutasime koprarajal. Ma sain teada, et mõned putukad munevad oma munad vee peale. Kõige huvitavam oli putukate püüdmine, sest ma tegin sedaesimest korda.
Jürgen VG 5a klassist

Me käisime Soomaa koprarajal, kus nägime palju seeni ja kobraste langetatud puid. Olles kobraste elupaiga juures, huvitasid kobraste langetatud puud ja paisud mind väga. Kui koprarajal käidud, läksime me püüdma vees elavaid putukaid ning uurisime neid luuptopsidega. Giidilt saime teada putukate nimesid ja muud huvitavat nende kohta. Õppekäik Soomaale oli huvitav, sest ma sain palju uut näha ja teada.
Madis VG 5.a klassisit
Soomaal ma nägin palju vett, seeni, kopratammi, putukaid ja palju teisi loomi. Nägin esimest korda, et koprad teevad endale ümmarguse pesa ja närivad puid. Ma sain teada, et kevadel tõusis Soomaal vesi 3 m kõrgusele ning vee sees on nii palju erinevaid putukaid.
Karlin ja Lisette VG 5a klassist
Ma käisin Soomaal õppimas. Vaatasime filmi, püüdsime veeputukaidja käisime metsas. Ma sain teada, et Soomaal elab ilveseid ja veel 45 liiki imetajaid ning 156 linnuliiki. Õppekäigul sain palju huvitavat teada jameeldis väga jalutuskäik koprarajal.
Kati VG 5a klassist

Soomaal nägin palju huvitavat. Püüdsime putukaid ja uurisime neid. Sain teada, et sääsk muneb oma munad vee peale. Paljud teised putukadki munevad oma munad vette. Sain teada palju uusi putukaid ja infot nende tegevusest. Putukate püüdmine ja uurimine oli kõige huvitavam. Tiinu-Marii VG 5a klassist

Õppisime magevee-elustikku. Sain teada uut, et koprad ehitavad oma pesa vee peale. Uurisime ja vaatasime luupidega magevee putukaid. Kabriel VG 5b klassist

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar