esmaspäev, 20. september 2010

Meeldiv päev Võrtsjärve ääres

Päev Võrtsjärve ääres oli lõbus. Sorkisime mudas ja otsisime putukaid. Akvaariumides oli palju kalu ja isegi üks jõevähk.
Janar VG 8.a klassist

Mulle meeldis see kui me käisime tiigist väikesi putukaid otsimas. Meeldis ka kaladest rohkem teada saamine. Purjeka sõit oli veidi aeglane ja see ei meeldinud mulle eriti.
Kertu VG 8.a klassist

Mulle meeldis see reis. Kõige enam meeldisid mulle akvaariumid, kus nägi erinevaid Eesti kalu. Purjekaga sai ka sõita. Purjekal rääkis kapten erinevaid lugusid mida oli huvitav kuulata.
Gert VG 8.a klassist

Õppepäev meeldis mulle väga. Sain sealt uusi kogemusi ja teadmisi. Sõitsime purjekaga, nägin palju uusi kalu, sain teada kuidas mõõdetakse järve vee temperatuuri, läbipaistvust ja hapnikusisaldust. See päev oli parem kui koolipäev.
Kenert ja Joel VG 8.a klassist

Mulle meeldis see päev väga. Sain teada paljude putukate nimesid ning millised nad välja näevad. Varem polnud ma ka kaladega kokku puutunud, aga akvaariumide majas oli mul see võimalus ning mulle meeldis see väga. Võrtsjärvel purjetada oli mul ka esimest korda, seal räägiti ka purjeka ajaloost ning näidati pilte erinevatest purjekatest.
Jana VG 8.a klassist

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar