neljapäev, 16. september 2010

Õppepäev Võrtsjärvel

Limnoloogiajaamas nägin esimest korda angerjat ja palju erinevaid kalaliike: kuldkoger, hõbekoger, ahven, haug, linask, tuur jne. Sain teada, et roosärg on taimtoiduline, ahvenal on kaks seljauime ja Võrtsjärves elavad angerjad ning kaks levinumat kalaliiki Eestis on ahven ja haug. Huvitav oli ka Võrtsjärvel kalepurjekaga sõita, seega oli minu päev kordaläinud.
Veiko VG 8.b klassist

Sellel päeval kogusin ma palju teadmisi. Sain teada, et tiigi põhjamudas võib elada väga palju erinevaid loomi. Akvaariumide majas sain teada mis kalaliigid on Eestis kaitsealused.
Veel meeldis mulle purjekaga sõita ja seal saime ka teadmisi purjesõidu ja selle ehitamise kohta. Mulle tegid selle päeva meeldivaks uued kogemused ja teadmised.
Karin VG 8.b klassist

Õppepäeval sain ma teada, et angerjas ei kasva väga suureks vaid pikaks. Veel sain ma teada, et tiigi põhjas elab hästi palju selgrootuid ja Eestis on olemas väga palju erinevaid kalaliike. Tore oli näha kalu, keda ma varem polnud kohanud.
Kõige rohkem meeldis mulle purjekasõit. Seal sai kaptenilt kuulda palju infot purjeka ehitamise kohta
Rauno VG 8.b klassist

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar