kolmapäev, 13. oktoober 2010

Õppepäev Sagadis

Oli ilus koolipäev. Käisime metsamuuseumis, mõisas, looduskoolis ja metsas puid uurimas. Vaatasime, mis puudega juhtunud oli ja ka muid looduse toimetusi. Võrreldes tavalise koolipäevaga, tegime küll ületunde, aga palju huvitavam oli. See oli ilus, õpetlik ja meeldejääv koolipäev.
Rauno VG 7. klassist

Hommik algas pika bussisõiduga. Ühel metsateel nägime üle tee minevat põtra ja mitmeid kordi metskitsi. Kohale jõudes külastasime kõigepealt looduskooli. Meie giid näitas meile väga suuri käbisid. Järgmisena külastasime Sagadi metsamuuseumi. Seal täitsime metsateemalist töölehte ja võisime imetleda mitmeid metsloomade topiseid. Sagadi mõisas käisime peale töölehe täitmist. Mõis oli vana, kuid väga uhke. Giid rääkis meile veidi mõisa ajaloost. Kuna ilm oli ilus, saime matkarajal matkata ja tundma õppida taimi. Lõpetuseks käisime veel mere ääres ja klõpsasime paarsada pilti kogu päevast.
Maris VG 7. klassist

Külastasime looduskooli ja Sagadi mõisa. Kõige enam huvi pakkus mulle matk mere äärde. Giid tutvustas erinevaid taimi ja nende tüüpe. Metsamuuseum polnud eriti huvitav, kuid igav seal ka ei hakanud. Looduskoolis nägime maailma suurimat käbi, mis on pärit Ameerikast, ning ka kõige raskemat käbi, kaaluga 2 kg. Sagadi mõis oli ilusa sisustusega. Enim huvitas mind legend lossist relvahoidmistoas.
Kathleen VG 7. klassist

Sõit algas kell 8.00 ronisime bussi ja sõitsime Juurikaaru kooli juurde ja korjasime sealt õpilased bussi peale. Teel Sagadi loodusparki käisime Sagadi mõisas. Peale seda läksime piknikule ja tegime seal lõkke maha. Me poistega ronisime kohe suure kivi peale, mis seal kõrval oli. Siis juhatas giid meid metsas ringi. Sealt metsas väljudes jõudsime randa. Käisime siis natuke rannas ringi ja peale seda läksime tagasi bussi ja hakksime tagasi sõitma
Toomas VG 7. klassist
Käisime Sagadi looduspargis. Sagadis käisime me läbi: looduspargi, looduskooli ja mõisa. Mõisas on ka filmitud film "Tuulepealne maa". Mulle meeldis kõige rohkem looduskool. Seal looduskoolis rääkisime puudest, me vaatasime veel mikroskoopidega herilast. Mõisas käisime me ka kõik kohad läbi. Lõpuks me käisime lõkkeplatsil tuld tegemas ja söömas. Meil oli väga lõbus päev.
Karmen VG 7. klassist

Me nägime palju loodusnähtusi. Külastasime Sagadi metsamuuseumi, looduskooli ja ka mõisa, kus on filmitud ka "Tuulepealset maad". Bussiga sõites nägime põtra üle tee jooksmas. Käisime ka metsas, kus uurisime puid, uurisime ka kobrase tehtud tööd, ehk siis kuidas ta puid oli purenud. Üldiselt oli reis huvitav.
Marco VG 7. klassist

Päev oli suhteliselt lahe, aga bussisõit vanis pikaks ja väsitas ära.
Käisime looduskoolis, matkarajal ning muuseumis. Muuseumis olid igasugused topised ja plakatid, mis rääkisid puudest. Sagadi looduskoolis saime vaadata huvitavaid asju läbi mikroskoobi ja nägime maailma suurimaid ja raskemaid käbisid. Matkarajal käisime pikki Altja jõe äärt kuni ühe rannaäärse külani. Rand oli seal kivine ja me käisime sõpradega seal kividel ronimas. Üks sõber astus märja kivi peale ja pani vette käbla.
Rauno VG 7. klassist

Niisiis me sõitsime hommikul bussiga Sagadisse. Seal tutvustati meile Sagadi mõisa, looduskeskust, looduskooli ja matkarada. Kõige lahedam oli matkarada, kuigi kõndimine polnud just super, aga sain hakkama. Lemmik objekt rajal oli kopratamm, kui poleks näinud ei usuks, et koprad ise oskavad okstest sellise tugeva asja teha. Looduskoolis oli lahe vaadelda monokulaariga asju, mida muidu nii suurelt ei näe, nt kruusa. Ma arvan, et see oli väga tore ja lahe päev.