kolmapäev, 12. september 2012

7. klass osales projektis "Looduse tundmaõppimine aktiivõppe abil 7.-9. klasside õpilastele"

Kolmapäeval, 12. septembril asusid 7. klassid loodust õppima Pärnus. Sel õppeaastal osalevad õuesõppe projektis Vändra Gümnaasiumi, Juurikaru Põhikooli ja Pärnjõe Põhikooli õpilased. Õpilased läbisid GPSide abil pika rannaäärse matkaraja Pärnu muulist kuni Mai elamurajoonini Pärnu rannaniidu looduskaitsealal. Külastasime ka Loodus-ja Tehnikamaja ning tutvusime sealsete huviringide tööga.

Śoti mägiveised rannakarjamaal

Vee ja kala klass

Elavnurk

Kokanduse klass

1. Ma arvasin ,et see ekskursioon tuleb väsitav . Aga see ei olnud eriti väsitav ning see oli päris huvitav. Ma sain sealt palju uusi teadmisi. Mulle meeldis orienteerumine. Me nägime Estonia mälestussammast , kui me sinna jõudsime, siis hakkas vihma sadama. Me käisime ka Pärnu loodusmajas, seal olid loomade nahad ning ka elus loomad.Seal oli ka loeng ,kus räägiti loomadest, taimedest ning merest.

VastaKustuta
  2. Sel sügisel käisime Pärnus. Alustasime orienteerumisega, mis toimus rannas, abiks oli GPS. Seal räägiti meile muulist ja Pärnu rannast. Seejärel külastasime Pärnu Tehnikamaja, kus meile näidati videot Läänemerest. Peale seda vaatasime majas olevaid erinevaid klassiruume, kõige poplaarsem ring seal on kokkamine. Loodukeskuses nägime väga erinevaid putukate ja liblikate kogusid ning loomi. Ning oligi kätte jõudnud aeg koju hakata minema.
    Tiinu-Marii VG

3. 12. septembril käisime õppereisil Pärnus. Kõigepealt läksime Pärnu randa Estonia laevahuku mälestusmärgi juurde. Seal anti meile kätte GPS-id ja niikui tellitult hakkas kohe vihma sadama. GPS-id käes läbisime nende abil ettenähtud raja. Kui rada läbitud läksime Pärnu Loodus-ja Tehnikamajja. Seal vaatasime õppefilme ja käisime erinevate huviringide klassides. Peale sellele majale ringi peale tegemist läksime teise majja, kus olid erinevad putukate kogud, loomade nahad ja ka elusloomi. Kui kõik läbi käidud läksime bussi peale ja sõitsime tagasi Vändra

Madis VG

VastaKustuta
  4. Meie selle aastane KIKI projekt toimus Pärnus. Ma arvasin juba hommikul, et see päev võib kindlasti huvitav tulla kuna kui me sinna jõutsime siis vihma sadas nagu ladinal ning see projekt pidi olema väljas. Kui me olime Pärnu jõudnud siis esimesena räägiti meile muulist ja Pärnu rannast. Siis me alustasime orienteerumisega, mis toimus ka Pärnu rannas. Meile oli abiks GPS ja juhend. Peale orienteerumist me läksime Pärnu Tehnikamaja. Meile näidati videot Läänemerest. Kui meile oli video ära näidatud siis tutvustati meile maja ruume. Siis me läksime edasi Looduskeskusesse mis oli Pärnu Tehnikamajale väga lähedal, et siis ei pidanud palju kõndima. Looduskeskuses näidati meile erinevaid putukate ja liblikate koguseid ning meile näidati ka elus loomi. Seal oli kahte sorti jäneseid. Peale seda me siis hakkasime oma asjad kokku panema ja kodu poole sõitma. Ma sain sealt palju uusi teadmisi. See oli üks huvitavam KIKI projekt mis on olnud.
    Tomir VG

5. 12. September sõitsime klassiga Pärnu. Kui olime kohal juhatasid kiidid meid Estonia laeva mälestusmärgi juurde, kui sinna jõudsime hakkas koheselt sadama. Kuna vihma tuli üpris kõvasti läksime puude alla peitu, kus tegime 4 liikmelised grupid. Iga grupp sain endale ühe GPS-i ja ühe juhise. Juhise järgi pidime GPS-i abiga mõõda randa liikuma, kuni jõudsime sihtpunkti. Pärast kui kõik olid kohale jõudnud, sõitsime loodusmajja. Seal vaatasime erinevaid videoid ja pärast näidati meile, mis huvialaringe seal majas tehakse. Seal oli igasuguseid kala,laeva ja mudel autode ja lennukite huvialaringe. Hiljem Kõndisime natuke edasi, kus oli loodusmaja, seal nägime loomi,liblikaid ja muud huvitavat. Pärast istusime bussi ja sõitsime koju tagasi. Oli huvitav päev.

VastaKustuta
  6. 12. Septembril käisime õuesõpe projektiga Pärnus. Algul käisime ESTONIA laevahuku mälestus märgile. Seal jagati meile ülesanded kuhu me GPS-mängus liikuma pidime,rada oli pikk ja rakse sest igapool oli vesi me läbisime 5,1 km. Pärast seda läksime tehnoloogia-ja loodusmajia kus korraldati meil paar loengut ja näidati huvitavaid huviringi klasse pärast käisime elavnurgas kus oli erinevaid loomi. See päev läks mulle korda.

Markus VG

7. 12. septembril käisime me Pärnus õuesõppe päeval. Ma arvasin, et sellest tuleb igav päev, kuid see arvamus muutis peaaegu kohe kui ülesanded teada saime. Muidugi üllatasid mind kaks asja.
    Esiteks: kuidas ma võisin olla nii rumal, et jätsin koju vihmakeebi ja tulin välja kummikuteta!? Sest meie olime need õnnelikud, kes said endale kaela tonnide viisi vihma.
    Ning teiseks: kas nad tõesti saadavad meid GPS'iga mööda randa jalutama? Aga kui me juba minema hakkasime, siis ma leidsin, et see on tõesti vahva ja kindlasti ka üks lahedamaid KiKi projekti asju, mida teinud oleme. Olime küll läbimärjad ja ega see rannaski veest jalgadele puudust tulnud, kuid see oli ütlemata tore ja vahva päev.
    Pärast randa läksime loodusmajja. Seal olid erinevad töötoad ja loomanahad ja palju muud põnevat. Minule meeldis siiski kõige rohkem päris elus loomad, keda sai katsuda. Nad olid tõeliselt armsad.
    Meile räägiti veel meie Läänemerest, selle elustikust ja reostusest. See oli väga huvitav.
    Lühidalt öeldes, oli see väga lõbus, tore ja vahva päev.

Kertu VG

VastaKustuta
  8. 12. septembril asusid Juurikaru, Pärnjõe ja Vändra seitsmendad klassid KIKi projekti raames Pärnu õppepäevale. Õpilased jagati kaheks: esimene rühm läks algul loodusmajja ning teine rühm läks rända GPS-idega möllama . Hiljem saime teada et teist rühma ilm ei soosinud ning nad said kaela korraliku vihma (mina olin siis esimeses rühmas) . Samal ajal olime meie soojas loodusmajas. Nägime nii topiseid kui ka elus loomi. Meile räägiti palju läänemerest ja tutvustati erinevaid töötubasid. Varsti oligi käes meie kord randa minna. Meile anti ülesanded ja GPS kätte ning võisime teele asuda. Algul tundus naljakas: miks on vaja GPS-i kui kõnnime mööda rannajoont. Hiljem selgus, et seda oli ikkagi vaja. Kõndisime, täitsime ülesandeid ja tegime nalja. Lõpuks jõudsimegi õnnelikult lõppu. Istusime bussi ja kojusõit võis alata. Järelemõeldes oli see siiski huvitav päev.

9. 12 septembril käisime me Pärnus seoses KIK’i projektiga.Ma arvasin,et tuleb mingi igav päev,kuid kui jõudsime kohale ja kuulsime ülessanded ära, siis ikka juba oli nii,et tahaks alustada.Muidugi saime ka ilusa vihma kaela ja mulje oli selline,et ei jää ka järgi.Ega ka eriti polnud paljudel vihmakeepe ning kummikuid.Aga kui me juba GPS’idega jooksma hakkasime rannas oli tõesti see väga lahe ja selline mõnus ülesanne.Joosta GPS’iga mööda randa ja vihma tuleb ka ilusti alla.Väga meeldis. Minu arvates oli see,väga huvitav,võiks mainida,et üks huvitavam KIK’i projekti ülesanne.Veest ka puudust ei tulnd,igale poole kuhu astusid oli mingi väike lombike ees nii,et kui finishisse jõudsime jalad olid ikka väga-väga märjad.Aga sellest polnd lugu ning ei heidutanud mind vähemalt.See oli väga tore ja lõbus päev.Pärast seda n.ö väikest seiklust läksime me loodusmajja.Seal olid väga palju erinevaid töötube,loomanahke ning palju muud.Kuigi kõik oli väga tore ning meeldis,siis kõige rohkem jäid meelde need päris loomad,keda sai katsuda.Nad olid nii nunnud.Räägiti meile ka Läänemerest ja selle elustikust.Kokkuvõtteks võib öelda,et oli tõesti väga tore ja kordaläinud päev!
    Helen VG

VastaKustuta
  10. 12. septembril käisime Vändra seitsmendate klassidega Pärnus Kiki projektil.Me läksime Estonia laeva mälestusmärgi juurde, kui me sinna jõudsime, hakkas kohe rohkelt vihma sadama.Meile anti ülesandeks GPS-iga mööda Pärnu randa kõndida ja täita ülesandeid.Meie jõudsime õigesse kohta pärast üle 1 tunni kõndimist.Peale seda läksime bussipeale ja sõitsime loodusmajja ning teine rühm läks siis GPS-iga kõndima.Meile pandi tööle film, kus räägiti läänemerest.Peale seda juhatati meid erinevatesse töötubadesse.Me nägime seal elus loomi ja topiseid.Peale seda ootasime teise rühma ära ja läksime bussi, kus võis alata kojusõit.Sellest tuli korralik päev!

Harris VG

11. 12. septembril käisime Vändra, Juurikaru ja Pärnjõe seitsmendate klassidega Pärnus õuesõppe päeval. Meid jagati kahte rühma, mina olin teises rühmas. Kui teised jooksid või kõndisid GPS-iga siis meie olime loodusmajas kus nägi nii topised, elus loomi kui ka loomade välja heiteid. Kui kõik saadi loodusmajas tehtud ja teisel rühmal GPS-iga mängitud, siis me vahetasime nemad tulid loodusmajja ja meie läksime GPS-iga mängima. Aga ennem GPS-iga teele asumist loeti meile loeng GPS-i kasutamiset. Loeng oli Estonia laeva mälestusmärgi all. GPS-iga tuli läbida kaheksa punkti. Meie läbisime selle raja kõndides ja ajaks oli üks tund ja kaks minutit, see oli päris hea aeg minu arust. Siis kui kõik olid raja läbinud sõitsime me esimesele rühmale järgi. Me võtsime nad peale ja hakkasime kodu poole sõitma. Minu arust oli väga vinge päev. See oli KIK-i projekti kõige vingem päev läbi aastate.

VastaKustuta
  12. 12. septembril istusime bussi, et sõita Pärnusse KIKI projekti raames. Meiega koos olid veel Juurikaru ja Pärnjõe kooli õpilased. Esmalt sõitsime loodusmajja, kus näitati meile väga palju erinevaid tube. Ühes toas olid elus loomad puurides, oli veel käsitöötuba ja palju teisi erinevaid ruume.
    Loodusmajas käidud, sammusime rõõmsalt bussi ja sõitsime natukese maad ning jõudsime randa. Seal oli meil GPS mäng. Ennem GPS mängu, aga räägiti meile parvlaev Estonia mälestusmärgi juures. Meile räägiti sellest laevast vähekene. GPS mängu juhid seletasid meile mõned reeglid ära. Jagati GPS-id kätte ja mäng võis alata. Võtsime asja rahulikult. Nagu ütleb vanasõna, "kes tasa sõuab see kaugele jõuab". Nii me tegime. Finišhis öeldi meie tiimile, et meil läks väga hästi. Aeg oli meie tiimil veidi üle tunni. Võtsime asja rahulikult ja vastasime kõik küsimused õigesti ja aeg oli ka samuti väga hea. Mõni tiim jooksis ennast täiesti rihmaks ja vastas ikka seal ainult üks kaks küsimust õigesti.
    Oli tore päev Pärnus ja jään uut KIKI õppepäeva ootama!

Karl- Steven VG

VastaKustuta
  13. Seitsmendad klassid sõitsid 12. septembril seoses Kiki projektiga pärnu. Esmalt läksime Estonia mälestus märgi juurde. Peale seda jagati meid grupidesse ja anti meile GPS. Muidugi loeti pikk loeng maha kuidas seda kasutada. Kui asi oli selge läksime Pärnu randa, et lahendada ülesandeid, millest muidugi välja midagi ei tulnud, sest hakkas vihma sadama ja meie õnneks pidime lihtsalt punktist punktini jooksma või kõndima. Kui olime raja läbinud ja õnnelikul tagasi jõudnud, siis sõitsime tagasi Loodus-ja Tehnikamajja. Seal näidati meile videot mis jutustas läänemerest ja selle elustikust. pärast filmi läksime erinevatesse töötubadesse, aga kõige rohkem meeldisid mulle loomad keda sai paitada ja katsuda. Ühesõnaga oli see väga huvitav ja kordaläinud päev!

14. 12. septembril käisime Vändra, Juurikaru ja Pärnjõe seitsmendate klassidega Pärnus õppepäeval. Klassid jaotati kaheks: üks grupp läks GPSidega Estonia mälestusmärgi juurde ning teine tehnoloogia- ja loodusmajja. Mina läksin esimese grupiga. See teekond oli kohati raske, kuna enne meie teeleasumist sadas vihma ja kõik oli märg. Ranna juures nägime ka veiseid. Pärast vahetasime ja meie grupp läks samuti tehnoloogia-ja loodusmajja, kus tutvustati meile rinevaid huviringe. Seal oli elavnurk, kus oli palju närilisi ja muid väiksemaid loomi. Mulle meeldis see õppereis väga.

Maarit vG

VastaKustuta
  15. 12. septembril käisime Vändra, Juurikaru ning Pärnjõe seitsmendate klassidega Pärnus õuesõppe päeval. Meid jaotati rühmadesse, me olime alguses loodusmajas kus näidati topiseid, videosi jne. Teised selajal olid metsas GPS ülesandeid tegemas. Kui me saime loodusmajas käidud, siis läksime Bussiga GPSiga tegelema. Seal jaotati 2-3mesteks rühmadeks ning ma võtsin oma tiimiga asja rahulikult, kuid mõned jooksid nagu hullud ja vastasid õigesti vähestele küsimustele. Me saime oma meeskonnaga hea koha. Oli tore päev Pärnus.

Richard VG

16. 12.septembril käisime Vändra, Pärnjõe ja Juurikaruseitsmendate klassidega pärnus.
    Käisime Pärnu loodusmajas ja Pärnu rannas.
    Pärnu rannas tegelesime GPS-idega.
    Pidime GPS-iga läbima viie kilomeetri pikkuse tee.
    Pärast GPS-idega tegelemist läksime bussiga loodusmajja.
    Seal näidati meile videosid, topiseid, puldiga juhitavaid lennukeid ja helikoptereid jne.
    Päev oli väga tore.

Siim VG

VastaKustuta
  17. 12. septemril õuesõppe päeval sõitsime Pärnusse. Kõigepeal läksime ESTONIA mälestusmärgi juurde, kus selgitati meile mida me tegema hakkame. Seejärel jagati meile GPS-id ja kasutusjuhendid. Koos GPS-iga pidime läbima pika ja raske maa kuna igal pool oli vesi. Peale seda suundusime Pärnu tehnoloogia- ja loodusmajja, kus saime süüa, meile näidati erinevaid huviringide klasse ja saime külastada ka elavnurka kus olid igasugused loomad. Mulle meeldis see päev väga.

Rihard VG

18. 12. septembril käisimeõuesõppepäeval Pärnus. Kahjuks pidim leppima vihmase ilmaga. Esmalt käisime Estonia mälestusmärgi juures. Siis jagati meid gruppideks ning pidime täitma GPS-idega ülesandeid. Teisena käisime Tehnika-ja Loodusmajas. Seal vaatasime Läänemerest filme. Loodus-ja Tehnikamajas on ka elusnurk, kus elavad loomad ning pa putuka kollektsioon. Mulle meeldis õuesõppepäev väga.
    Jürgen VG

VastaKustuta
  19. 12. septembril käisime pärnus õuesõppepäeval. Kui olime kohale jõudnud , saime teada, et meid jagatakse gruppidesse. Meie olime Juurikaru kooli ja Pärnjõe kooliga ühes grupis. Kõigepealt läksime loodusmajja ja seal näidati meile topiseid ja elavloomi. Peale seda läksime tehnoloogia majja.Seal näidati meile erinevaid klasse ja filme läänemerest ning läänemere äärsetest loomadest. Siis oli aeg minna sööma. Peale söömist läksime ooma gruppiga randa. Seal ootas meid GPS mäng. Ennem mängima hakkamist seletati meile kuidas GPSiga liikuda. Mängu pikkus oli päris suur. Kui olime finišisse jõudnud öeldi, et olime mänguga hästi hakkama saanud. Siis oli aeg hakata vändra tagasi minema . Mulle see päev meeldis väga.

20. 12. septembril läksime Pärnusse õuesõppepäevale. Kohale jõudes sammusime veidi ja jõudsime Pärnu Muula lähedale Estonia mälestus samba juurde. Seal jagati meile GPS-id ja juhtnöörid. Kõndisime rannas pika maa. Teepeal said jalad märjaks, sest polnud arvestanud, veega. Sihtpunktis räägiti meile kui palju ja kaua oleme kõndinud. Üsna varsti sõitsime bussiga Pärnu Loodus- ja Tehnikamajja, kus ootas meid kuum tee ja huvitavad filmid Läänemere kohta. Nägime erinevaid töötube, putuka kollektsioone ja loomi. Mulle täitsa meeldis Pärnus.
    Kristiine-Liis VG

VastaKustuta
  21. 12.septembril käisime, siis Pärnus õuesõppe päeval.See päev läks väga lõbusalt.Sain väga palju uusi teadmisi.Kõige rohkem meeldis mulle GPS'iga mööda randa jalutada.Peale pikka jalutus käiku läksime loodusmajja.Seal olid töötoad, aga kõige rohkem meeldis mulle käsitööruumid, sest mulle meeldib väga käsitöö.Mina jäin selle päevaga väga rahule.
    Renita VG

22. Käisime 7. klassiga Pärnus. See toimus 12.septembril vihmasel päeval. Mõned meist läksid siseruumidesse koos juurikaru ja pärnjõe kooliga. Pärast natukest kõndimist jõudsime parvlaev Estonia mälestussamba juurde, mis asus kuulsa pärnu muuli lähedal. Estoniast jäi mulle meelde see, et see hukkus 1980 a 28 september. Pärnu muuli juures tegime GPS-mängu. Minu võistkonnas olid: Carmen, Sille noh ja muidugi mina. Me pidime liikuma pärnu muulist kuni raeküla lähedal oleva rannani. Me kõndisime kokku 5km. Pärast seda nägime šoti mägiveiseid, keda mina algul hobusteks pidasin.
    Kui GPS mäng läbi sai olime kõik märjad ning meil oli külm. Läksime bussiga Pärnu loodus- ja tehnikamajja, kus saime juua teed ja süüa oma saiakesi. Kui kõhud täis olid vaatasime filmi läänemerest. Saime ka pisikese tutvustuse Pärnu loodus- ja tehnikamajast, kust jäi silma mulle kokandus ring, kus käin siia maani. KIK-i projekt kujunes palju huvitavamaks ja kasulikumaks kui arvasin.
    Eliise VG

VastaKustuta
  23. 12. septembril käisime Pärnus. Sõit Pärnu algas hommikul kell 08.00. Pärnus käisime KIK'i projekti raames. Pärnu jõudes jagati meid kahte rühma. Meie läksime randa, et minna orjenteeruma GPS'idega. Enne orjenteerumis läksime vaatama laeva Estonia mälestussamba juurde. Pärast mälestussamba juures käiku suundusime me puude alla, sest oli hakkanud vihma sadama. Samal ajal õppisime me GPS,e õppima ja siis hakkati meid laskma iga 2 minuti tagant rannale, et minna orjenteeruma. Noh, meil oli tehtud 3 liimelised rühmad ja üks 4 liimeline. Peale rannas käiku läksime andsime oma GPS'i ära ja läksime bussi. Bussi liikudes nägime me veel šoti mägiveiseid. Sõitsimme edasi siseruumidesse, kus käisime vaatamas loomade topiseid ja muud sellist. Liikusime veel ühte hoonesse kui olid töötoad ja muidugi mis kõige tähtsam, me vaatasime erinevaid filme Läänemere kohta. Ja oligi aga hakkata tagasi sõitma. See päev oli üli tore, üks parimaid päevi KIK'i projekti raames, igatahes mulle meeldis.
    Birgit VG

24. 12 septemberil läksime me klassiga Pärnusse Kiki projekti raames.Kõigepealt läksime me Loodusmajja kus olid loomad ja loomanahad.
    Me vaatasime klippe Läänemerest.Kui jõudsime Estonia mälestusmärgi juurde õpetati meid GBSi kasutama.Meid jagati rühmadeks.Me pidime oma rühmaga punktid läbima.Pärast sõitsime koju.Alguses arvasin,et see projekt tuleb mõttetu,aga oli päris huvitav

Aleks VG

VastaKustuta
  25. Septembris käisime Vändra, Juurikaru ning Pärnjõe seitsmendate klassidega Pärnus õuesõppepäeval. Meie läksime siseruumidesse koos Juurikaru ja Pärnjõe koolidega. Selle maja nimi oli Pärnu Loodus- ja Tehnikamaja,seal me nägime koduloomi ja nende topiseid. Seal olid veel käsitöötubasi ja palju teisi erinevaid ruume.Vaatasime ka video klippe Läänemerest ja selle rannikust. Peale seda läksime me Pärnus asuva Estonia laeva mälestus samba juurde ja sealt algas meie matk GPS-ga Pärnu mere randades. Matka pikkus oli umbes 5km ja tund aega pikk. Jõudes lõppu selgus, et meil oli kõige paremini vastatud küsimustele. Lõpus nägime veel Šoti mägiveiseid kes olid pandud Pärnu randa pilliroogu sööma. Oli meelde jääv päev Pärnu Loodus-ja Tehnikamajas ning matkamine Pärnu randades

26. Mulle tundus alguses, et selleaastane KIK-i projeki päev tuleb igav, kuid lõppkokkuvõttes oli see päris huvitav. Pärnu jõudes jaotati meid kõigepealt kahte gruppi, ühed läksid GPS-idega Pärnu randa jooksma ja teised jäid Pärnu Looduse ja Tehnika majja. Mina olin esimeses grupis ja seega läksin randa. Seal moodustati meist kolmesed grupid ning gruppidele anti jooksmise start iga kahe minuti tagant. Jõudsime kolmandatena finišisse, meie aeg jäi alla tunni. Tippkiirus oli 22 km/h.
    Pärast jooksmist läksime ka meie Looduse ja Tehnika majja, kus oli minu jaoks kõige huvipakkuvam elavnurk. Selles elutsesid hiired, jänesed, tšintšiljad ja papagoid.
    Kokkuvõtteks võib öelda, et minu jaoks oli see väga tore ja huvitav päev.
    Sille VG

VastaKustuta
  27. 12. Septembril käisime setsmendate klassidega pärnus. Seal külastasime looduse ja tehnika maja. Seal meid jaotati gruppideks ja üks krupp läks vaatas tehnika majas ringi. Aga teine grupp suundus mere äärde. Mereääres toimus meil GPS mäng. Seal jagati meid 3-4 liikmelisteks rühmadeks. Kui meile oli ära seletatud kuidas GPSi kasutada hakkasime liikuma selle abil. Seal oli päris märg ja libe ning kui me tagasi jõudsime olid enamustel jalad läbi marjad. Kui rannas käidud sai siis läksime tagasi Tehnika maja juurde. Seal vaatasime igasugustesse erinevatesse tubadesse sisse. Me vaatasime veel kahte filmi mis rääkisid Läänemerest ja selle elustikust. Veel külastasime mingit maja kus olid elus loomad keda sai katsuda. Kuid varsti jõudis ka teine grupp tagasi mereäärest ning algas kojusõit.
    Getter VG

28. 12. septembril käisime Pärnus. Olid Pärnjõe, Vändra ja Juurikaru kooli seitsmendad klassid. Algul olime Pärnu Loodus-tehnika majas, õues hakkas tugevat vihma sadama, olime õigel ajal varjuall. Pärast läksime Pärnu randa ja seal õppisime GPS-i kasutama. Meil oli huvitav GPS mäng. Orienteerusime GPS-i abil ja pidime punkte läbima. Igas punktis oli ülesande lahendamine. Enne viimast punkti jooksis Leena läbi lombi. Tal olid kummikud vett täis, pärast võttis kummiku ja kallas vett välja. See päev oli väsitav aga väga huvitav. :D

Mery-Ly, Elina ja Helvi-Heleena, PP

VastaKustuta
  29. Alguses käisime Loodusmajas. Seal oli väga palju huvitavat. Nägime erinevate loomade topiseid ja erinevaid putukaid. Käisime ka elavnurgas ja nägime seal palju huvitavaid ja armsaid loomi. Kõige rohkem meeldis meile tšintšilja. Ta oli hästi pehme ja sõbralik. Teises majas vaatasime filmi Läänemerest.Saime palju huvitavat teada Läänemere elustikust.
    Hiljem käisime Pärnu rannas GPS matkal. Alguspunkt oli Estonia laeval hukkunute mälestusmärk. Õppisime GPS-i kasutama ning peale seda pidime läbima kümne punktilise raja. Igas punktis pidime vastama küsimustele.Päev oli vahva ja ka natuke väsitav.
    Merilin , Kristiina ja Elina Kuldsaar.
    PP

VastaKustuta
  30. See õues-õppepäev oli natuke teistmoodi ja tunduvalt huvitavam kui tavaliselt. Sõitsime alguses bussiga Pärnu Tehnikamajja ning mõned õpilased läksid teise gruppi. Seejärel sõitis meie grupp Pärnu randa. Läbisime kõik punktid GPS-i abil. Kogu aeg tegime vaatluse, kui kaugel on meie ees ja taga olevad inimesed ning pärast seda vaatlesime linde ja Śoti mägiveiseid. Jalad olid väga märjad, kuid meid hoiatati ilma eest. Hiljem sõitsime uuesti Tehnikamajja ning meile näidati 20 üheminutilist filmi, mis olid väga huvitavad. Sõime kõhud täis ja jõime teed. Viimaks tehti meile ekskursoon Looduskeskuses. Seal nägime erisuurusega putukaid, liblikaid ning veel igasuguseid veidrikke kes olid nõela otsa aetud. Mulle meeldis meie päev väga, aga kõige parem asi oli see, et ma leidsin maast 1 EUR-i.