neljapäev, 16. september 2010

Päev Võrtsjärve ääres

Juba kella kaheksast hommikul hakkasime sõitma Võrtsjärve äärde. Pooleteist tunni pärast kohale jõudes jagati meid kahte rühma. Üks rühm läks majja kalu uurima, teine - meie rühm läks putukaid uurima. Leidsime ujureid, ühe konna ja sääse vastseid, viimased on kalade toiduks. Pärast seda läksime meie kalu vaatama. Seal tutvustati meile päris palju Eesti kalu. Loengus räägiti meile kalade püügist ja sellest, miks on kalu mõtetu püüda elektriga. Pärast söömist läksime kalepurjekaga Võrtsjärvele sõitma.
Maarja VG 8.b klassist

Mulle meeldis väga Võrtsjärve ääres, sest ma käisin seal esimest korda. Sain teada Võrtsjärve mõõtmed: laius umbes 15,2 km, pikkus umbes 35 km ja keskmine sügavus 3,5 m. Lahe oli seegi, et kui me seal olime tõmbas keegi Võrtsjärvest umbes 20-aastase angerja välja, mis kaalus 2,6 kg. Mulle meeldis ka purjekaga sõita, sest tegin seda esimest korda. Ma sain teadmisi ka paljude kalade kohta, kelle nimesidki ma varem ei teadnud - hink, vingerjas, turb, linask, roosärg. Mulle meeldis selline õppepäev väga, see oli väga huvitav ja lahe.
Edita VG 8.b klasist

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar