esmaspäev, 20. september 2010

Muljed õppepäevast

Mulle meeldis Võrtsjärve ääres väga. Ma polnud seal kunagi enne käinud. Väga huvitavad olid need putukad, kahepaiksed ja selgrootud, mida me uurisime. Kuna nad jäid ka minu fotodele, siis sain neid veel koduski lähemalt uurida. Tore oli rohkem teada saada ka kalade kohta.
Ly VG 8.a klassist

Õppeekskursioonil meeldis mulle kõige rohkem kalamuuseum elus akvaariumikaladega. Sain teada palju uusi kalaliike ja nägin neid oma silmaga. Töölehtede täitmine oli sealjuures küll natuke tüütav. Purjekal oli päris põnev. Purjeka kaptenilt sain uusi teadmisi kalepurjeka ehituse kohta. Väga igav oli putukate uurimine, see ei meeldinud mulle.
Rauno VG 8.a klassist

Päev oli põnev. Me saime teada palju uut kalade ja muude vees elavate elusolendite kohta. Mulle väga meeldis vaadelda ja uurida kalu. Kõige toredam oli purjekasõit. Purjeka nimi oli Paula. Ma sain paju infot selle kalepurjeka kohta. Viimasena uurisime Võrtsjärve vett, toimus veekeemia tund. Seal näidati meile aparaate, mis mõõtsid vee temperatuuri ja happelisust.
Helena VG 8.a Klassist

Mulle meeldisid väga kalad. See oli väga huvitav, et saime selliseid kalu näha akvaariumis mida pole ennem oma silmaga näinudki. Mulle ei meeldinud väga nende putukate vastsete uurimine. Veel meeldis purjekaga järvel olla, sest ma polnud sinna varem sattunud - nüüd sain siis Võrtjärvel ära kaia. Huvitav oli ka uurida kui happeline vesi on ja palju seal hapniku on. Nüüd on mul veel suureks sooviksVõrtsjärvele kalale minna.
Richard VG 8.a klassist

Kõige rohkem meeldis mulle kalade uurimine. Ma sain väga palju uut teada kaldest ja nende elust. Eriti meeldiv polnud putukate otsimine mudast, kuna seda said teha ainult vähesed ja mina mitte. Ma sain esimest korda elus purjekaga sõita. Me vaatasime ka igasugu aparaate, millega uuriti vett.
Egert VG 8.a klassist

Mulle väga meeldisid pisikesed angerja pojad, kes elasid akvaariumis. Ka kalepurjekaga sõit oli huvitav, sest kapten oli tore. Putukad ei pakkunud mulle väga huvi nagu ka aparaadid, millega järvevett uuriti. Aga ikkagi oli tore päev, palju parem kui koolipingis istumine.
Martti VG 8.a klassis

Mulle eriti ei meeldinud see päev, kuna mind ei huvita eriti kalad ja midagi uut ma sealt teada ei saanud. Giidki rääkis liiga kiiresti ja enamus jutust jäi halva kuuldavuse tõttu arusaamatuks. Meeldiv oli aga purjekasõit, see oli mõnus. Sain teada, et Võrtsjärv on 35 km pikk ja kõige laiem koht on umbes 15 km.
Getter VG 8.a klassist

Väga meeldis purjekasõit järvel. sain ka kaladest nii mõndagi teada. Meeldis ka väga mudast putukaid otsida ja lutsu loopida. Põnev oli haugi ja angerjat akvaariumis jälgida. Igati mõnus ja tore oli seal Võrtsjärvel. Sain teada, et paadi tegemine ei ole ainult käsitöö ja purjeka kaari otsiti mitu aastat. Oli tõesti vahva päev.
Kaspar VG 8.a kassist

Kõige enam meeldis mulle sõita kalepurjekaga "Paula". Purjeka peal oli väga rahustav olla, tore oil ka kapten Jaan, kes nimetas end vanakooli meheks. Paulal sõites rääkis kapten meile paadi valmistamisest. Veel pakkus mulle huvi see kui mõõdeti vee temperatuuri ja hapnikusisaldust. Põnev oli ka tiigimudast putukaid püüda ja uurida.
Marili VG 8.a klassist

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar