neljapäev, 16. september 2010

Minu päev limnoloogiajaamas

Õppepäeval sain teada uusi kala nimesid, nt hink ja vingerjas. Mulle meeldis väga vaadata kalu, mis olid suured ja minu jaoks tundmatud kalaliigid. Meeldis ka korjata tiigimudast tigusid ja putukaid ning konni. Väga suureks elamuseks oli veel see, et ma sain sõita purjekaga. Sain teada kuidas toimub purje heiskamine ja laeva juhtimine.
Kristjan VG 8.b klassist

Mulle meeldis kalamuuseumis. Seal sai näha igasuguseid kaitsealuseid kalu mida tavaliselt ei näe, sest neid ei tohi püüda. Veel meeldis mulle sõit kalepurjekaga, sest kapten rääkis Võrtsjärve kohta neid asju mida ma varem ei teadnudki. Üldiselt jäin päevaga rahule, sest nägin huvitavaid kalu ja sain teada palju uut järve kohta.
Raul VG 8.b klassist

Mulle meeldis terve päev. Nägin igasuguseid kalu, mida ei olnud enne näinud. Purjekaga sõit oli lahe, sest ma polnud varem purjekaga sõitnud. Töölehe täitmine oli täitsa põnev. Tiigi juures putukate ja konnade määramine oli aga üsna raske.
Siim VG 8.b klassist

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar